Skip to main content

Ricardo Mendes

Almost two weeks after its article ran, the Post ran a sort of correction in the form of an editorial comment in italics pasted on top of the online edition of Timberg’s November 24 piece (where only those looking for the by then old original story would find it). In that note, the editors say that the paper
did not name any of the sites [on PropOrNot’s blacklist], does not itself vouch for the validity of PropOrNot’s findings regarding any individual media outlet, nor did the article purport to do so. Since publication of the Post’s story, PropOrNot has removed some of those sites from its list. http://fair.org/home/rather-than-exposing-propaganda-wapo-shows-how-its-done/

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.